• 2017_08
  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • >>
  • 2017_10

♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓

イルミナティの救世主

Messiah of the Illuminati - presented by CHRIS EVERARD™
イルミナティの救世主



My name is Chris Everard. And, I just want to make this little video to discuss the subject which really, basically, the mainstream media have never, ever covered.
私の名前はクリス・エヴァラードです。そして私は、実際に、基本的に、主要メディアが決して絶対に報道しない題材を語るために、この短いビデオを造りたいと思います。

And the independent media are, on the whole, completely ignorant of this particular subject. And that is the underhanded secret influence of a group called Zevites.
そして独立的なメディアも、全体として、この特定的な題材について全く知りません。そしてそれは、ジーヴァイツ(シャブタイ派)と呼ばれるグループの陰からの秘密裡の影響力です。

Now, I make documentaries, and I write books, that's what I do. That's my full time job. And I've written extensively about Zevites movement.
さて、私はドキュメンタリーを製作し、本を出筆しますが、それが私の行う事です。それが私の職業です。そして私は、シャブタイ派の運動(活動)について沢山記述してきました。

Now, the Zevite creed, or the Zevite belief system is pretty simple. It has its roots in Judaism. But it's not normal Judaism by any stretch of imagination.
さて、シャブタイ派の教義、またはシャブタイ派の信仰システムは、とても単純です。それは、その根源をユダヤ教に有しています。ですがそれは、どう考えようとも、普通のユダヤ教ではありません。

What Zevites believe is that Satan is the good guy. And they believe that the God of creation which you see in the bible is actually evil.
シャブタイ派が信じるのは、サタンが善役であると言う事です。そして彼等は、あなたが聖書の中に見る創造の神を、実際の悪役として信じます。

And they had a messiah. A self-proclaimed messiah called Shabbatai Zevi. And that's where Zevite rebel comes from, for those group of people.
そして彼等にはメシア(救世主)がいました。シャブタイ・ジーヴィと呼ばれた、自己主張したメシアでした。そしてそれらの人々のグループのためのシャブタイ派の名前が、其処から由来しました。

And he preached in the 17th century, that the Jewish ten commandment, the mosaic laws of Moses should be turned on their head.
そして彼は17世紀において、モーゼスのモザイク法の十戒が逆様にされるべきであると説きました。

So, in other words, the commandment of "thou shall not steal" means, yea, "you can steal", "Thou shall not kill", "you can kill."
ですから、言い換えると、「汝、盗むべからず」の訓戒の意味が、そう、「汝は盗める」に成り、「汝、殺すべからず」が「汝は殺せる」に成りました。

And, it's very, very difficult for people to understand that right now, there are Zevites operating behind the scenes in pretty influential jobs.
そして、現在、とても影響力のある地位において、場面の背後で働きかけているシャブタイ派がいると理解する事は、人々にとって、とても難しい事です。

I'm talking about jobs in the intelligence agencies, in governments, and in the Pentagon. I've been researching it, and I've made several TV documentaries about it which you can watch on the enigma channel.
私が言っているのは、諜報工作機関、政府、そしてペンタゴンにおける地位の事です。私はそれを調査してきて、そして私は、あなたがイニグマ・チャンネルで観る事の出来る、幾つものテレビ・ドキュメンタリーを製作してきました。

Now, Shabbitai Zevi, he basically crowned himself as the king of this Zevite movement. And in 1666, he moved from Izmir in Turkey to the Netherland.
さて、基本的に、シャブタイ・ジーヴィは、彼自身をシャブタイ派運動の王様にしました。そして、1666年に彼はトルコのイズミアから、オランダへと移動しました。

And, he gathered together an enormous international following among Jewish communities of Spain, the Jewish communities of Germany, Ashkenazi, hasidics, many, many Jewish people actually followed Shabbitai Zevi.
そして、彼は、スペインのユダヤ・コミュニティー、ドイツのユダヤ・コミュニティーの中で膨大で国際的な支持者達を一つに集め、アシュケナージもハシディク派も多くの、多くのユダヤ人達が、シャブタイ・ジーヴィに続きました。

And, his teachings came to the attention of Muslim rulers of Turkey, because his home town was Izmir in Turkey.
そして、彼の故郷がトルコのイズミアだったので、彼の教えはトルコのムスリムの統治者達の目に留まりました。

When he returned back from his travels, he gathered together 100,000, 150,000 followers. And he'd been preaching incest, he'd been preaching brothers marring and having sex with children, he'd been preaching all of this, what we call Satanic kind of theology.
彼が、彼の旅から戻った時、彼は、10万、15万人の支持者達を一つに集めていました。そして彼は、近親相姦を説き、兄弟達が子供達と婚姻し性交を交す事を説き、そして彼は、私達がサタン的と呼ぶ種類の神学の全てを説いていました。

Do as thy wilt, do what you want, kill someone if you want, lie, cheat, steal, do whatever makes you happy, is the root of this zevite creed.
シャブタイ派の教義の根源は、汝が望む様に行い、汝が好きな事を行い、もし望むなら汝は誰かを殺し、嘘をつき、騙し、盗み、汝を幸せにするなら何でも行え、でした。

When he returned back to Turkey, he come to the attentions of the Turkish Muslim authorities, and they arrested him.
彼がトルコに戻った時、彼はトルコのムスリムの権威の目に留まり、彼等は彼を逮捕しました。

And they said, "Now, listen. OK, you gathered this international following of Jewish people who have thrown away all of the traditional laws of Moses, and tipped everything up-side-down, and inverted all these laws, and you got a choice today, you can either convert to Islam, or we're gonna put you to death."
そして彼等はこう言いました、「聞きなさい。いいですか、貴方はモーゼスの伝統的な法の全てを投げ捨て、それらの法の全てを逆様にし、全てを真逆にしたユダヤの人々のこの国際的な支持者達を集めましたが、貴方には今日、一つの選択があり、貴方はイスラム教に改宗するか、または私達が、貴方を死刑にするかのどちらかです。」

So he converted. Shabbitai Zevi converted to become a Muslim.
ですから彼は改宗しました。シャブタイ・ジーヴィは、ムスリムに成りました。

And, this created a big divide in his following, Jewish followers of Shabbitai Zevi amongst the Sephardic Jewish community in Spain.
そしてこれは、スペインにおけるセファルディ・ユダヤのコミュニティーの、シャブタイ・ジーヴィの支持者達の中で大きな分裂を創造しました。

They, kind of, you know, couldn't believe that their messiah, and he was the Jewish messiah, would convert to Islam.
彼等は、ある意味、あなたもお解かりに成るでしょうが、彼等のメシアが、ユダヤ人の救世主が、イスラム教に改宗した事を信じる事が出来ませんでした。

However, this was an extremely snide, and very devilishly intrepid thing for Shabbitai zevi to do.
しかしながら、これはシャブタイ・ジーヴィにとって、極度に卑劣で、そしてとても悪魔の様に大胆な事でした。

Because what he actually did, was that he was able to then influence Islamic people. He dressed as a Muslim, he created this whole following in Turkey of tens of thousands of Muslims who, today, is called Donmeh.
何故なら彼が実際に行った事は、彼がその後、イスラム教の人々を影響する事が出来たと言う事です。彼はムスリムとしての服を着て、彼は今日、ドンメーと呼ばれるトルコにおける数万人の支持者達の集まりを創造しました。

D-O-N-M-E-H. Donmeh, of Turkey.
D-O-N-M-E-H. トルコのドンメーです。

Now, on the outside, he would pray 5 times a day, he would, you know, goes to the mosque, and he, as I said, dressed like a Muslim.
さて、表向きには、彼は1日に5度祈り、彼は、あなたもお解かりの様に、モスクに通い、そして彼は、私が述べた様に、ムスリムの様に衣装を着ました。

Behind the scenes, this gave Shabbitai Zevi a secret key. What Salvador Dali would've called "Secret Liva."
場面の裏で、これはシャブタイ・ジーヴィに、秘密の鍵を与えました。サルバドール・ダリが、「秘密の Liva(?)」と呼んだものです。

Because, during the day, he was a pious Muslim, but at night, he was loyal to his Judeo-Satanic Zevite belief system, and, yes, they were murdering people in human sacrifices, they were murdering children.
何故なら、日中の間彼は信仰深いムスリムでしたが、夜に成ると、彼は、彼のユダヤ-サタン的なシャブタイ派の信仰のシステムに忠実で、そして、そう、彼等は人間の生贄において人々を殺害し、彼等は子供達を殺害しました。

And the Zevites were basically, then taken over by the guy called Nathan of Gaza. And after Nathan of Gaza, the movement was taken over by a guy called Jacob Frank.
そしてシャブタイ派はその後、基本的に、ガザのネイサンと呼ばれた男に引き継がれました。そしてガザのネイサンの後に、その運動は、ジェイコブ(ヤコブ)・フランクと呼ばれた男に引き継がれました。

Now, Jacob Frank was exactly same as Shavitai Zevi. He was from a Hebrew family, but he didn't convert to Islam. He converted to Catholicism.
さて、ヤコブ・フランクは、全くシャブタイ・ジーヴィと同様でした。彼はヘブライ(ユダヤ)の一族の出でしたが、彼はイスラム教に改宗しませんでした。彼はカトリックに改宗しました。

And what we see today is we see vast trafficking of babies and children. Many of them go missing, street children in all of these countries which is controlled by the Vatican.
そして私達が今日目撃するものは、赤ん坊達や子供達の膨大な密輸です。ヴァチカンによって操作されたそれらの国々の全てにおいて、家無き子である彼等の多くは行方不明に成ります。

This is a very important point.
これはとても重要な点です。

Because Jacob Frank, who was a Baron in Germany, he set-up his own castle, he had his private army of 26,000 people. As I say, he was a Satanist, Zevite-Judeo Satanist following the teachings of Shabbitai Zevi.
ヤコブ・フランクはドイツにおいて男爵だったので、彼は彼自身の城を建て、彼は26,000人の個人的な軍隊を持っていました。私が言う様に、彼はサタン主義者で、シャブタイ・ジーヴィの教えに従うシャブタイ-ユダヤのサタン主義者でした。

He was a Baron, in Offenbach in Germany. But he converted from Judaism to Catholicism.
彼はドイツのオッフェンバック(バーヴァリア)の男爵でした。ですが彼はユダヤ教からカトリックに改宗しました。

And, that meant that from that era onwards, which is about late 1770's, the followers of Jacob Frank, and he had 100, 150, 200 thousand followers. As I said, he had a private army of 26,000 people.
そしてそれが意味したのは、およそ1770年代の後期である時代から以後、ヤコブ・フランクの支持者達は、10万、15万、20万人いました。私が述べた様に、彼は26,000人の個人的な軍隊を持っていました。

And they were all Judeo-Zevites Satanists.
そして彼等は全て、ユダヤ-シャブタイ派のサタン主義者達でした。

And, what has happened is that we now have, our present day situation which is really serious, we have Judeo-Zevite Satanists influence in Catholic church.
そして、何が起こったかと言うと、私達が今有するのは、私達の現代の状況は本当に深刻で、私達はカトリックの教会において、ユダヤ-シャブタイ派のサタン主義者達の影響力を有しています。

They are sodomizing children, as a matter of course, daily. I mean they've paid out a billion dollars in court cases, in settlements for child sex abuse within the Catholic church.
彼等は当然の如く、毎日の様に子供達を犯しています。私が意味するのは、カトリック教会における小児性的虐待の解決における裁判において、10億ドルを支払った事です。

And what we can see is that, now, there is this new scandal, again it's not being covered in mainstream media, or even on the so-called truth movement, news blogs, and that is somewhere between 350 thousand and 620 thousand babies and children were trafficked by the Vatican, in Spain, and in Latin America.
そして私達が、今、目撃する事が出来るのは、この新たなスキャンダルがある事で、再び主要メディア、または真実運動と呼ばれるニュースのブログにでさえ報道されておらず、スペインとラテン・アメリカにおいて、ヴァチカンによって35万から62万人の間の赤ん坊達や子供達が密輸されていると言う事です。

And, what would happen is that Catholic nuns and Catholic priests, that's men and women involved in this Zevite movement, I can tell you that now.
そして、このシャブタイ派の運動において関わった男達と女達が、カトリック教の修道女達と、カトリックの神父達であると何が起こるのか、私は今、あなたに伝える事が出来ます。

On the outside, as I say, look like a Catholic priest, but at night, they're actually doing Zevite-Judeo Satanic ancient rituals.
表面上は、私が言う様に、カトリックの神父の様に見えますが、夜に成ると、彼等は実際に、シャブタイ-ユダヤのサタン主義の太古の儀式を行っています。

And, what these Catholic priests and Catholic nuns did, is that they set up clinics, they set up hospitals where women going to have a baby, you know, they being pregnant. And, they'd be drugged, have anesthetics, and when they woke, the women would be told, "Oh, there was complication. Very sorry... Ah, your baby died."
そして、それらのカトリックの神父達とカトリックの修道女達が何を行ったかと言うと、彼等はクリニックを設立し、彼等は病院を設立し、あなたもお解かりの通り、妊婦達が出産するための場所を設けました。そして、彼女達は薬を与えられ麻酔にかけられ、そして彼女達が目を覚ました時、その女性達は、「おお、問題がありました。申し訳ありません・・・貴方の赤ちゃんは死産でした、」と伝えられました。

In reality, those children were born and they were trafficked. Many of them went unregistered.
現実において、それらの子供達は産まれ、そしてその子達は密輸されました。その子達の多くは登録さえされませんでした。

And, this is a huge scandal in Spain, right now. At the moment, figures are off the chart. It looks like there is hundreds of thousands of babies that have been trafficked, and hundreds of thousands of parents were lied to, by Catholic nuns, and Catholic priests, and this was going on for decades.
そして、これは現在スペインにおいて膨大なスキャンダルです。現時点において、被害者数は信じられません。カトリックの修道女達とカトリックの神父達によって、何十万人もの赤ん坊達と子供達が密輸され、何十万人もの親達が嘘をつかれ、これは数十年に渡り行われていた様です。

This is Zevitism at work.
これがシャブタイ派の仕業です。

And something which I just want to tell you about in this film. And I've made many documentaries about Zevite movement, it's very much alive, it influences the Vatican, it influences the world of Islam, and actual fact they are Islamic people publishing blogs at the moment.
そしてこれが、この録画において、私があなたに伝えたい事です。そして私はシャブタイ派の運動について幾つものドキュメンタリーを製作しましたが、それは今でも活発で、ヴァチカンに影響し、イスラム教の世界を影響し、そして実際の事実として、現時点においてブログを公表しているイスラム教徒の人々がいます。

And they are suspicious about the government of Turkey. They're saying that many of those ministers are Zevites.
そして彼等は、トルコ政府について疑っています。彼等は、それらの大臣達の多くがシャブタイ派であると言っています。

So, just check out my web site. It's Christopher Everard.com. And if you want to watch my documentaries, it's on the Enigma channel, and it's enigmaTV.com. I also make documentaries for lots of other TV networks as well, but enigmaTV is completely uncensored, and my type of films, they don't last very long if they are uploaded onto video share web site, anyway.
ですから、私のウェブサイトをチェックしてみて下さい。それはクリストファー・エヴァラード.com です。そしてもし、あなたが私のドキュメンタリーを観たいなら、それらはイニグマ・チャンネルにあり、そしてそれはイニグマTV.com です。私はまた、その他多くのテレビ・ネットワークにも、ドキュメンタリーを製作しますが、イニグマTV は完全に無修正で、そして私の種類の映画は、もし、ビデオ・シェアのサイトにアップされたとしても、どっち道、あまり長く削除されずにはありません。

So, thank you for watching.
では、視聴していただき、ありがとうございました。

関連記事:
サウジの王様はユダヤ人?

カザールの儀式的な殺害:隠されたカルト
  1. Category: None
  2. / trackback:0
  3. / Comments:0
  4. [ edit ]


Only the blog author may view the comment.

Profile

Songcatcher

Author:Songcatcher
現在地:ルネッサンス2.0









鼓動と呼吸:緊縮と拡張・・・

songcatcher@mail.com

Latest trackbacks

Search form

QR code

QR

« 2017 09 »
SUN MON TUE WED THU FRI SAT
- - - - - 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30